Tisdag...

Idag är det riktigt ruskigt väder ute... Håller på att frysa ihjäl. Har fått gå och ta på mig en morgonrock över munktröjan jag har på mig. Det är verkligen iskallt :( Kan det inte bli lite värme och sol snart...

Igår gjorde vi absolut ingenting. Alecx håller på att fixa det sista inför spelningen på lördag, så han håller på att greja med det efter jobbet, så jag och Engla får roa oss själva ;)

Igår kväll efter att Engla hade somnat var jag ute och gick med Annelie och Mikaela. Är så himla skönt att gå om kvällarna tycker jag. Kan man gå och lägga sig med gott samvete ;)

Idag händer det nog inte heller helt mycket. Känns inte som att man har lust att vara ute och hitta på något när det är så tråkigt väder...

Har länge försökt få Engla att ha toffs, men hon ska bara dra av den... Men igår lyckades jag :) Försökte ta en bild, men hon ska inte sitta still eller så blundar hon precis när jag tar bilden. Här kommer bilder, men dom är långt ifrån bra på henne, men hon är världens underbaraste ändå :))))))






Kommentarer
Postat av: Annelie

Min mormor försökte alltid sätta upp mitt hår i tofs när jag var liten, men usch vad obekvämt det var :) Visst e det skönt att röra på sig, ikväll ska jag på Friskis o skaka rumpan :))

Puss

2009-01-20 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0