Torsdag...

För oss betyder denna torsdagen HELG!!!!! Äntligen....

Har precis varit uppe på stan och kollat lite. Var tvungen att ha lim till mina naglar för att förstärkningen lossnar från naglarna. Skulle fixat naglarna denna veckan, men hon blev sjuk, så vi ska ta det nästa. Så himla typiskt när det verkligen är kris, men nu har jag löst det för ett tag i alla fall... Även om jag som ut som bara den om naglarna. Färgen är avskavd, förstärkningen lossnar, pärlorna trillar bort osv. Ni kan ju bara tänka er själva....

När jag ändå var inne på lindex, så kunde jag ju inte motstå att kolla på barnkläderna. Är så kul nu när man kan börja titta på den lite större avdelningen. Finns mycket roligare saker där. Hittade ett par jeans och en tröja med dragkedja.

En bild på det:



Stuprörsjeans är så gulligt på små och sen älskar jag svart och vitt.... Hon kommer att bli såååå fin :)

Nehe nu måste jag fixa lite innan jag ska hämta Engla. Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

åååå så fin hon kommer bli =)

2009-01-22 @ 14:42:42
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0