Torsdag...

Jaha idag är det redan torsdag. Har inte hänt så mycket i veckan, men den har ändå gått riktigt fort. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer... Hoppas på något i alla fall. Det är ju om helgerna man hinner umgås och då vill man ju att det ska hände roliga saker.

Nästa helg så ska jag och Alecx på:



Den "kända" gäst som kommer då är:



Stefan Gerhardsson från "Stefan & Krister". Ska bli riktigt, riktigt kul att gå och titta på.

Sen på lördagen nästa helg ska Alecx på spelning, så då åker nog jag och Engla hem till mina föräldrar. Så tråkigt att vara hemma själva....

Hittade en gammal bild på mina 2 älsklingar:



Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad stor hon har blivit när man ser på det kortet!

2009-01-15 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0