Fredag...

Idag är älsklingens sista dag innan semestern. Unnar honom verkligen denna semester eftersom att han har slitit som sjutton på jobbet nu... En annan får ju dock jobba och stå i hela sommaren ;) Har ju aldrig haft ett riktigt jobb, så jag har aldrig haft semester...

Jag och Engla har varit på stan en sväng. Var inne och hälsade på på min gamla praktikplats. Är alltid kul att titta in där en gång ibland. Engla fick en väska med lite tester av olika parfymer i ;) Vi var även och handlade lite på Willys. Köpte lite god mat som står i ugnen... Alecx bli ju bjuden på mat från jobbet idag, så det blir jag och Engla som får mumsa i oss den goda maten ;)

Är verkligen sjukt varmt ute just nu. Känns som att vara utomlands ;) Jag har inga problem i värmen, men jag vet att det är många som har det.... Tycker att jag hör åskan mullra utanför, så det kanske är en omslagning på g???

Nehe nu måste jag ut och kolla maten... I helgen blir det jobb och i ett par dagar efter det, så det blir kanske inte att jag uppdaterar på ett tag nu... Ha en bra helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0