Måndag...

Har inte så mycket att skriva om idag. Har jobbat, så dagen har ju bara flytit på.

Imorgon jobbar jag också. Skulle ha varit ledig, men ska hoppa in för en annan vikarie. Fick syn på schemat idag att hon jag vikarierar för nu skulle ha jobbat i morgon. Vet inte riktigt hur dom som gjorde vårt schema tänkte, men nu har det blivit så konstigt att jag måste gå för 2 i morgon. Självklart funkar inte det, så vi får hålla på och pussla lite. 2 stycken ur den ordinarie personalen är sjukskrivna också, så vi är VÄLDIGT kort om folk...

En anna kul (eller inte) sak som hände idag var att jag och en annan vikarie höll på att städa. Jag moppade golvet och när man är färdig brukar man ju alltid stå och försöka krama ur varenda droppe som finns i moppen för att det ska torka osv... Detta var vad jag höll på med när spannet med allt vatten välter mot mig och jag ska lite snyggt försöka rädda mina fötter från att bli blöta genom att hoppa åt sidan.... Lyckades landa i vattnet så att fötterna gled ut och jag höll på att gå ner i splitt eller spagat (vet inte vilket som är vilket), men på något sätt lyckades jag rädda mig själv från att falla pladask och göra bort mig från all framtid ;) Haha ibland kan man verkligen lyckas!!!!

Ha en bra kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hehe...kan nästan ser detta framför mig =P skrattar lite för mig själv=P

2009-07-20 @ 19:51:06
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0