Onsdag...

I måndags åkte jag och Engla Tuff Tuff Tåget för första gången... Hon tyckte att det var hur kul som helst :)

Igår var vi och badade i Linnéasjön... Det var också väldigt roligt för jag fick henne inte därifrån ;)

Idag har vi varit på stan och fikat med Anna och hennes syster...

Annars har det inte hänt så mycket. Vi var hemma hos mina föräldrar i helgen, för Alecx hjälpte pappa med att måla huset... Tar tid sånt där...

Jobbet går bra... Fortfarande mycket att tänka på, men det ger väl med sig med tiden.

Har tänkt lite på en sak... Dessa sommarplågor som kommer med varje sommar och då tänker jag till exempel på Boten Anna, Bag in da Box och Svennebanan... Vilken idiot som helst skulle ju kunna skriva en sådan låt. Jag menar inte att låtarna är dåliga, för jag har väldigt många roliga och bra minnen ihop med Boten Anna, utan det jag menar är att det inte krävs speciellt mycket för att göra en låt som kan komma att hamna i topp... Kanske skulle sätta mig ner och skriva en inför nästa sommar ;)

På tal om en helt annan sak så har vi lite funderingar på att skaffa en hund. Engla älskar hundar, det är skönt med sällskap och jag får en anledning att gå ut ;) Min gåkompis har ju flyttat, så det är inte så ofta vi går längre, så det skulle vara trevligt med en hund som kan hålla mig sällskap både inne och ute ;)

Har hittat en annons på 2 hundar som jag har fastnat vid... Blir nog inte aktuellt med någon av dessa, men något liknande :)



Är en blandning mellan Coton,Shih zhu och liten spets... Super söta!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det var verkligen söta =) Me like

2009-07-01 @ 21:29:11
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Annelie

Håller med dig gumman, det var verkligen er stil på hund.. Hoppas att det blir en liten vovvsing snart..

Puss

2009-07-03 @ 08:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0