Ensamt, långtråkigt och fotboll...

Idag har jag ju pluggat och sen skulle jag titta förbi svärmor en sväng innan jag skulle vidare och köpa mat. Hon var inte så pigg idag, så det blev inget med det. Cyklade bara och köpte mat som jag åt hemma i min ensamhet.

Efter det satt jag och väntade på att klockan skulle gå, för jag skulle ha varit hos Mikaela ikväll. Det blev tyvärr så att hennes lille pojk blev sjuk, så därför var det längre inte aktuellt. Väldigt trist, men man vet ju att det är sånt som händer. Dom blir ju rätt ofta sjuka dom där små.

Därför sitter jag nu själv och har så fruktansvärt långtråkigt. Kunde ha cyklade ner till Annelie ikväll, men jag är väl förmodligen för lat, för jag orkade inte.

Nu är det paus i fotbollen, så därför fördriver jag tiden här. Går ju rätt dåligt för Sverige. Inget som jag kanske direkt förvånas över även om man hoppas på att dom ska vinna. Dom eller Kim om jag ska vara tydlig missade en straff... Och sen pga en miss från Sveriges sida fick Danmark ett jäkla skitmål. Sverige ligger nu under, men med en halvlek kvar hoppas jag att dom ska komma ifatt.

Nehe på med den blå-gula tröjan igen, hålla tummarna och HEJA!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0