Måndag...

Engla sov ju hos farmor lördag till söndag för att jag skulle hinna med skolan. Hann göra 3 kapitel nu i helgen, så nu har jag bara 4 kvar. Tänkte att det hinner jag på 3 dagar om inget oväntat häner. Var precis vad det gjorde också. När Engla och jag kom hem igr tog jag febern på henne eftersom att hon var varm. Hon hade 38.5...

För att ha feber var hon väldigt pigg och inget märktes på henne, så vi cyklade hem till Annelie en sväng. Där var en liten granntjej vid namn Maja som Engla lekte med... Dom hade jättekul ihop.

Nu blev ju mitt skolarbete drabbat, men idag hade hon 37,6 och hon har inte känts varm, så jag tror inte att den har stigit och hon är pigg, så jag hoppas att hon kan gå i morgon. Måste verkligen bli klar med skolan nu...

Nehe nu måste jag sluta för det är några här som håller på att kolla ventilationen. Var inte så städat på dom ställena ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0