Onsdag...

Kalaset igår blev väldigt lyckat. Engla blev superglad över alla presenter som hon fick. Bästa var nog en pippidocka... Den har hon sovit med i natt och så fick pippi följa med till dagis också.

Har hittat sladden till kameran och datorn nu, men jag vet inte hur man kopplar in sladden, så jag kan fortfarande inte lägga in några bilder. Ska be Alecx koppla in sladden idag, så kah jag lägga ut bilderna i morgon.

Nu har jag och Engla precis varit på 2-års kontroll. Det gick väldigt bra. Hon är nu 86 cm lång och det ligger inom ramen för vad som är normalt vid den åldern. Hon hade gått upp lite över 1 kilo på ett halvår vilket var bra. Hon väger nu 10.9... Är en del under det normala, men hon följer i alla fall sin egen kurva och det är det som är det viktigaste.

Nu ska jag upp till stan och handla lite mat. Det ekar i både kylskåp och frys... Hoppas att det inte börjar regna bara för det ser rätt mörkt ut :(

Nehe nu måste jag cykla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0