Tisdag...

Idag är Engla på dagis. Hon hade 36,5 idag på morgonen... Alltså ingen feber :) Hon har ju lite annan tid nu 9-14 så det är inte så stor skillnad, men den timmen gör mycket i mitt skolarbete. Har i alla fall hunnit med 2 kapitel idag med nöd och näppe, men nu har jag bara 2 kvar. Är tänkt att jag ska hinna med dom i morgon.

Fick in mina skattepengar idag. Var ju ett tag sen jag deklarerade, så jag hade glömt bort hur mycket jag skulle få. Blev ungefär 1300 mer än vad jag trodde och mer än det säger jag inte ;) Får ju inga pengar nu i Juni, så jag har trott att jag skulle behöva låna mängder med pengar för att kunna betala mina räknar, men har nu klurat lite på hur jag ska göra och kommit fram till en vettig lösning så att jag klarar mig.

Hinner inte skriva så mycket mer idag, för nu måste jag gå och hämta Engla. Idag är det precis 1 vecka tills jag börjar mitt sommarjobb. Nervös??? Nej inte än. Har mycket att tänka på som måste göras innan jag börjar jobbet, så nervositeten inför det får vänta ;)

Hej svejs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0