Tisdag...

Pappa ringde nyss och sa att Engla visst var med i tidningen idag. Var nere i butiken nyss, men dom har bara kvällstidningar där, så jag ringde Alecx och sa att han fick köpa med sig barometern hem sen.

Nu har jag precis gjort ett kapitel till i Rehab/Hab, så nu lägger jag ner för idag. Måste nämligen städa och det nu. Kommer ju hit folk i eftermiddag och då kan det ju inte se ut som en svinstia ;)

Farmor kommer precis när jag hämtat Engla på dagis. Sen lite senare i eftermiddag kommer mamma, pappa, Louise, mormor och morfar.

Imorgon kommer Alecx pappa hans syster med hennes familj.

På torsdag kommer Alecx mamma och hans bror. Fint fördelat va!?!? :)

Finns ju inte så mycket plats här hemma att sitta på, så då är det bra att man kan dela upp det lite.

I morgon ska Engla även på 2-års kontroll. Ska bli intressant att se hur mycket hon har växt.

Nehe nu blir det städning....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis lilla gumman!!

2009-06-02 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0