Fredag...

Jaha idag är det fredag och helg, men det känns inte så kul... Alecx ska ju iväg hela helgen vilket är tråkigt... Är så svårt att veta vad man ska hitta på. Engla blir så fruktansvärt gnällig, så fort vi inte har fullt upp. Finns ju inte så mycket att göra i Nybro, så det är svårt att få några idéer om vad man ska hitta på.

Idag har vi i alla fall bakat drömtårta... Nu ligger Engla och sover, så jag får en chans att sätta mig ner och ta det lite lugnt. Alecx ska bara hem och duscha och sen vidare till Sävsjöström där han ska tatuera sig hos min kusin. Efter att han har åkt har jag tänkt att jag och Engla ska gå upp till stan och köpa chips som jag ska ha med mig till Evve i morgon. Vi har delat upp lite olika saker som vi ska ha när vi tittar på Melodifestivalen... Efter att jag och Engla har handlat så vet jag inte alls vad vi ska hitta på... Usch vad tråkigt :( Att det ska vara så svårt att ha något att göra. Har egentligen hur mycket som helst som skulle behöva göras, men som inte går när jag har Engla... Till exempel skolarbete. Sen skulle jag behöva skicka iväg lite CV till olika sommarjobb... Men men, det får jag göra på måndag.

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av lugnet en stund ;) Ha en bra fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0