Glömde berätta...

Igår satt jag och kollade på TV. Då kommer Engla fram och säger "kissa potta" Jag frågar "vill du kissa på pottan"? Hon nickar och vi går in på toaletten och tar av henne... Hon sätter sig på pottan och kissar direkt.

Så himla duktig hon är :) Säger till när hon behöver gå... Vi har inte ens riktigt börjat med potträning än. Hon får sitta någon gång ibland då hon ska bada, men nu känns det som att vi ska börja på riktigt när hon till och med börjat säga till.

Åh det är så roligt varje gång dom gör nya framsteg... Man blir sååå stolt!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken duktig tjej.!Förstår att du är stolt..Jag ska till Linda&Fredrik ikväll, om du kommer ihåg honom ,han gick i min klass.De har ju 2 barn och det är alltid så kul att se hur stora barnen har blivit och vilka framsteg dom gör.Det händer ju så mycket på så kort tid så man får passa på innan de helt plötsligt har fått skägg eller släpar hem sin första pojkvän hehe..kram

2009-03-17 @ 16:11:30
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh vad duktig hon är!

2009-03-17 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0