Helgen...

I fredags var jag och Alecx inne i Kalmar... Jag köpte bara ett hårband, men Alecx hittade en del och så köpte han en massa kläder till Engla också... Hon blev sååå glad :)

Senare den eftermiddagen kom mamma och pappa. Vi åkte till Ö&B och sen till Kvantum... Efter det var dagen slut och det var dags för Engla att sova och för oss att slöa framför TV:n.

På lördagen tod vi en tripp till skogen i det fina vädret... Vi hade med oss lite fika som vi tog på en öppen åker. Var skit varmt i solen :) Sen gick vi lite i skogen så att Engla fick plocka lite... Efter det åkte vi hem och beställde mat ;)





I söndags gick jag och Engla till Kvantum tidigigt på morgonen. Vi köpte lite ingredienser till en kaka som vi skulle baka och sen köpte vi tulpaner till farmor eftersom att vi var bjudna på fika där på eftermiddagen. Vi gick hem och bakade drömtårta igen ;) Alecx älskar den kakan ;)



Uppe hos farkor hände det väl inte så mycket... Syster var där och sen kom mamma upp en sväng när hon skulle hämta henne. Alecx cyklade iväg till innebandyn efter en stund, så till slut var det bara jag och Engla kvar... Vi bestämde att vi skulle dit och äta våfflor på onsdag :)

Idag har det faktiskt hänt en väldigt rolig sak... Jag ska på jobbintervju!!!! Visserligen så är det bara ett sommarjobb, men det är alltid en början. Ska dit på torsdag och prata lite... Hoppas på det bästa :) Ni kan väl hålla tummarna för mig !?!?

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen, för sen ska jag hem till Mikaela en sväng.

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0