Hemma själv...

Alecx och Engla har åkt hem till hans pappa, så jag är hemma själv...

Har ställt in potatisgratäng och kycklingfilé i ugnen. Alecx är inte så förtjust i något av det, så jag tänkte passa på nu när han inte är hemma ;) Ska bli sååå gott!!!

Hörde att det mlida vädret skulle komma tillbaka nu i veckan. Kunde bli 10 plus, så jag hoppas att det håller i sig. Vill verkligen ha vår nu och jag tror att dom flesta håller med mig.

Ska det vara så svårt att få snö till jul och sol till våren (sommaren)... Blir aldrig som man önskar sig när det gäller vädret.

Nehe nu ska jag gå och kolla till min mat ;)

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Hej!

Jo men visst var jag i nybro! Hur såg du det? Den bilden vill jag gärna se. Haha :)

Hoppas allt är bra.

KRAMAR!!

2009-03-29 @ 22:38:53
URL: http://ewelinakenis,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0