Tisdag...

Idag har jag varit i Kalmar och shoppat... Alldeles själv! Vad man hinner mycket. Var klar efter 2 timmar och åkte hem igen. Nästan bud på att man ska åka själv varje gång, fast bara nästan...

Detta var det som inhandlades:

Till mig själv:





Till Engla:



Till Alecx:



Igår var mamma och syster här... Vi åkte upp till stan och gick på Lindex och kollade lite på bokrean. Engla fick detta av sin mormor:



Efter stan åkte vi till skokällarn. Där hittade jag ett par tygskor som jag länge velat ha. Köpte ett par från H&M förra året, men dom var för stora. Hade på mig dom nya skorna i Kalmar idag... Hur sköna som helst :) Här kommer en bild på dom:



Ikväll står det tvättning på schemat, så det blir till att hålla sig hemma. Blir förmodligen en liten promenad ikväll.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: luiise

sån so what tröjja har jag med tänkt köpa ((:

2009-03-10 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0