Torsdag...

Då var det torsdag igen och snart helg... I morgon skulle Alecx tydligen iväg och tatuera sig och på lördag ska han in till Kalmar och spela in musikvideo... Blir inte mycket vi får se honom i helgen...

Igår var vi på fika hos Emilia. Hon bjöd på så himla gott fika... Det är så kul att träffas så någon gång ibland och snacka lite skit... Vi ska träffas alla på lördag igen hos Evve och kolla på finalen av melodifestivalen... Vem hoppas du ska vinna???

På lördag när Alecx är i Kalmar ska jag och Engla träffa Mikaela och Liam... Vi hade tänkt laga mat och lite ihop. Ska bli mysigt :) Dom leker så sött dom där 2 :)

I morgon vet jag inte vad jag och Engla ska göra. Hon är ju ledig i morgon och Alecx jobbar, så vi får vara själva hela dagen...

Idag vet jag inte heller riktigt vad som händer... Ska vika ihop tvätten som har hängt på tork och så blir det förhoppningsvis en promenad ikväll också.

Ha en bra torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Evve

Jag håller alla mina tummar på att Ugglas ska vinna! Ses på lördag! Kram kram

2009-03-12 @ 11:14:38
URL: http://www.wåhlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0