Fredag...

Efter mycket om och men fick jag till slut tag på uppgifterna till den nya kursen igår... Jag och Engla ska ner och köpa den nya boken när hon har vaknat.

Idag har vi varit på stan och handlat lite. Har köpt lite godsaker som jag ska ha själv nu i helgen ;) Har köpt lite sånt som jag älskar, men inte äter så ofta eftersom att min käre sambo inte är lika förtjust i det ;)

På schemat står alltså skolan, disk, matlagning och packa Englas väska. Hon ska till mina föräldrar över helgen, så att jag kan plugga. Ligger fruktansvärt långt efter. Vet inte riktigt hur jag ska hinna.

Alecx åkte tidigt idag på morgonen.... Dom ska ha spelning i morgon. Det är ju Siesta festivalen denna helg, så jag har hela helgen för mig själv. Har dock väldigt mycket att stå i.

Blir som tur väl är inte bara plugg utan ikväll ska jag träffa ett par kompisar och äta lite och kanske dricka något gott till ;)

Nehe nu ska jag kika runt lite här på nätet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0