Lördag...

Nu har jag suttit och pluggat i 6 timmar. Har hunnit med 3 kapitel nu. Bara 17 kvar :( Fattar inte hur jag ska hinna. Blir till att göra minst 2 per dag för att jag ska hinna bli färdig. Är ändå nöjd över min insats idag ;)

Igår var vi ett litet gäng som träffades och åt lite tacos, drack lite vin och hade det trevligt! Blev även en sväng till hotellet, men där var det riktigt trist. Kass trubadur och konstigt folk. Kände typ ingen. Kul att få komma ut lite i alla fall, så att det inte bara blev en massa plugg hela helgen.

Nu står maten i ugnen i alla fall. Har ju inte hunnit med mer än frukost idag, så det ska verkligen bli gott med mat nu. Funderar på att cykla en sväng sen för att köpa lite lösgodis som jag kan ha att frossa i till robinsonfinalen ikväll. Får jag ju komma ut en sväng med. Syns att behöva sitta inne en fin dag som den här...

Fick mitt schema igår till sommarjobbet också. Såg riktigt bra ut. Jobbar 2 helger under 9 veckor vilket är skönt. Är även ledig en del i veckorna med, så det kommer nog att bli jättebra!

Nu har Alecx och dom spelning ser jag på klockan. Dom hade tid vid kvart i 5... Om det nu inte är fördröjt vilket det ofta brukar bli. Är tydligen hur mycket folk som helst där. Kul att det är mycket folk, men en del är idioter. Något hade skurit sönder deras tält, så dom hade fått ligga i ett trasigt tält i natt. Hade tydligen varit svinkallt... Var meningen att dom skulle stanna tills i morgon, men med tältet och det så åker dom nog hem efter spelningen. Tar ju bara 3 timmar att köra, så dom kommer ju inte hem så sent då i alla fall...

Nehe nu måste jag ut och kolla till min mat. Ha en trevlig kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0