Onsdag...

Skulle ju ha åkt in till kalmar idag, men nu blev det inte så.... Engla vaknade igår kväll och var ledsen. Hon fick sova i vår säng och idag vågade jag inte släppa iväg henne på dagis. Hon har ingen feber, men man är lite orolig att det är något med öronen, men än så länge verkar allt lugnt. Hoppas att det håller i sig.

Igår hände det inte så mycket. Svärmor var uppe en sväng innan hon skulle sola bara, men sen hände det inte så mycket mer.

Kollade lite på Eurovision igår eftersom att Engla var vaken. Kul att Sverige gick vidare även om jag inte tycker om låten. Finns en del bra låtar som finns med. Vet dock inte vem min favorit är ännu. Har hört alla låtar, men kan inte bestämma mig för vilken som är bäst... Ska bli kul att se finalen på lördag :)

Nehe nu ska jag kolla på film med Engla.

Kommentarer
Postat av: luise

turkiet va rätt bra duu ;)

2009-05-14 @ 09:01:15
URL: http://luuiserosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0