Onsdag...

Den här natten har varit bättre. Engla kom in först vid klockan 6, så det var skönt att få sova lite. Hon hade ätit lite igår på dagis och så åt hon lite här hemma igår också, så jag tror att det var därför hon sov så bra i natt. Skönt att hon börjat äta lite i alla fall nu...

Igår gjorde vi inte så mycket... Var bara hos Alecx syster och hjälpte till lite. Man blir lite sugen på att skaffa något nytt när man ser hur fint dom har fått det nu med tapetsering och sånt...

Englas kusin och Engla fungerar väldigt bra ihop... Dom stänger in sig på hans rum och sen är dom där inne och leker. Dom hittar även på en del hyss när man inte ser vad dom gör där inne. I måndags när vi var där hade dom små liven stått och ritat med tuschpennor på hans vägg... Tur att dom inte hunnit tapetsera där ännu ;)

Igår blev jag färdig med psykiatrin och har inget nytt material... Ringde min lärare igår och hon sa att hon skulle skriva ett mejl till mig igår, men det har hon INTE gjort... Blir sååå trött när folk inte gör som dom säger.

Nu ska jag duscha och lite, för sen ska jag upp till stan och se om jag hittar något till Engla som hon ska få när hon fyller år. Hon har ju redan fått en säng, så därför blir det bara något litet. Kan inte fatta att hon fyller 2 år på tisdag. Tiden går så otroligt fort.

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ååå jag kan inte hålla mig... men jag har också köpt en urgullig sak till henne! =) Jag kunde bara inte låta bli att köpa något till lilla prinsessan!



Kramis

2009-05-27 @ 13:28:22
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det tycker jag vi ska =)

2009-05-27 @ 20:51:06
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0