Tisdag...

Har blivit förkyld nu... Kände i halsen igår att det var något på gång och så i natt har förkylningen kommit. Dock ingen dunderförkylning... Än så länge i alla fall.

Engla har sovit hela natten vilket är skönt för både henne och för oss...

Igår var vi uppe på stan en sväng. Var tvungen att gå in på apoteket och sen var vi inne på willys en sväng.

Har inte hänt så mycket sen igår, så jag har inte så mycket att skriva om.

Nu ska jag sätta mig med skolarbete och sen blir det disken vilket är en stor hög. Fattar inte hur det kan bli så mycket disk... Vart kommer allt ifrån??? Sen ska jag ner till mödravården och ta spruta. Efter det blir det till att åka och hämta Engla, för att sen hem och laga mat... Har en del att stå i idag.

Nehe skolarbete var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0