Tisdag...

Idag är det helt underbart väder ute... Var rätt så varmt redan när jag var och lämnade Engla på dagis idag på morgonen... Ikväll ska det tvättas igen. Tvätt är något som det finns gott om här i detta hushåll i alla fall ;)

Igår var vi hemma hos svärmor en sväng. Engla är så glad i katter, så hon ville gärna träffa farmors kisse. Tyvärr så var den ute och ville inte komma in när Engla var där.

Igår kväll var det lugnt framför TV:n som gällde. Har varit så trött nu dom senaste kvällarna. Kan bero på att jag var uppe till 12 både natten till lördag och söndag. Är ju inte van vid att vara uppe så länge ;)

I natt har jag även varit inne hos Engla en sväng. Hon var vaken runt halv tolv. Hon sa att hon ville ha dricka och efter att hon hade druckit så somnade hon igen. Jag somnade dock inte om lika fort eftersom att jag får sån jäkla hosta när jag vaknar om nätterna och även på morgonen när jag vaknar.

Engla har ännu inte kommit på att hon kan gå ur sin säng själv på morgonen när hon vaknat. Hon ligger där inne och ropar på en ;) Idag när jag hörde henne, så skrek jag på henne att hon skulle komma. Efter ett tag hör jag hennes små fotsteg komma närmare... Får se om hon går upp själv i morgon då ;)

Nehe nu ska jag sätta mig med skolarbete...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så duktig Engla är =)

2009-05-19 @ 11:42:06
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0