Torsdag...

Usch vilket väder det var idag på morgonen... Var skit blöt när jag varit och lämnat Engla på dagis, men nu ser det lite bättre ut ;) Dock fortfarande lite blåsigt.

Igår gjorde vi ingenting. Jag var bara ute och gick på kvällen med Anna och Annelie.

Idag är jag lite irriterad... Ska börja med en nya kurs och jag får inte tag på läraren som ska hålla i kursen. Har ringt hela morgonen, men inget svar. Börjar bli lite bråttom med det där nu. Ligger efter hur mycket som helst och så sitter jag här och har ingenting att göra bara för att dom är såååå sega på det där stället. Skulle ha fått besked redan i tisdags och än så länge har det inte hänt någonting. Inte konstigt att folk får magsår...

I lördags var vi som sagt och köpte foppatofflor. Har nu tagit en bild på skorna:



I söndags köpte jag även ett par nya gardiner till Englas rum:



Passar bra till mattan som även den går i rött och vitt :)

Igår var jag ju på stan och skulle hitta något till Engla. Fick lite beslutsångest... Finns ju hur mycket som helst. Vet inte hur många gånger som jag gick på Lindex och bytte fram och tillbaka. Till sist fick det bli ett nattlinne. Hon har ju bara pyjamaser, så jag tyckte att det skulle sitta bra med ett förtsa nattlinne. Var Hello Kitty på och det tycker Engla om. Hon brukar säga att hon har Kitty på sig ;) Köpte även ett pussel med 6 stora bitar och en bok där man lär sig om färger.



Nehe nu ska jag försöka få tag på min lärare igen. Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0