Fredag 1/10

Jaha igår var ju jag och Engla som sagt och växlade in våra 50-öringar. Världens längsta kö när vi kommer dit... Svettigt var det och efter en stund började Engla gnälla också. Är ju inte så speciellt kul att stå och vänta på sin tur... Till slut var det äntligen vår tur och HELA 16 kr in på kontot ;)

När vi var färdiga inne på banken gick vi till min gamla praktikplats och hälsade på. Berättade att jag var helt svettig efter att ha stått i ett litet utrymme med en massa folk och väntat i evigheter. Ägaren av butiken berättar då att 50-öringen inte går att handla med, men man kan växla in dom till och med mars nästa år... Jaha, trevligt att man får veta det efteråt, men men.

Nu ska jag och Engla snart iväg till en kompis och sen ska vi iväg, för i morgon bär det av till Ullared ;) Hörs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0