Fredag 22/10

Igår låg internet nera nästan hela dagen pga ett kabelfel... Inget internet betyder att vi inte kan titta på TV heller för vi har ingen vanlig TV-antenn, så det blev ingen TV förrän efter 18 igår. Detta betyder att man i stället måste vara lite kreativ ;) Vi har gjort trolldeg här 2 dagar i rad, där vi gjort figurer som fått stelna i ugnen för att sen måla på dom. Detta var verkligen uppskattat av Engla!






Igår hade det ju även kommit snö när man vaknade... Lite tidigt kanske, men den försvinner väl snart ;)



Jag och Engla var också iväg på frukost/fika med Mikaela, Sabina och hennes minsting. Är gott med lite annan frukost än dom torra mackor man brukar ha hemma ;)

När vi var klara gick jag och Engla upp till stan och köpte nya vinterskor till henne och sen halsduk, mössa och vantar till mig. Kändes välbehövligt nu med tanke på snön. Känns som att det blir så mycket kallare då ;)






Idag ska Annelie och lilla Minna komma upp en sväng... Och sen tänkte jag att jag och Engla skulle ner i nya butiken och kolla läget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0