Måndag 11/10

Jaha måndag igen. Enligt mig den absolut drygaste dagen på HELA veckan.

Var ju som sagt på arbetsintervju förra veckan. Är ett jobb som telefonförsäljare på eniro i Kalmar. Låter kanske inte som världens roligaste jobb, men jag tyckte ändå att det var okej. Det handlar inte om att ringa runt till privatpersoner och packa på dom en massa skit utan man ska ringa runt till företag och kolla om dom vill vara med på eniro både på internet och i katalogen. Jag kommer att sälja olika paket och ju dyrare paket man köper dessto högre upp på listan hamnar man i sökfältet. Om man tex söker på frissörer i kalmar hamnar de frissörer som har dyrast paket överst på listan... Ja, ungefär detta går det ut på. Lönen är väl inte den bästa, men jag har en fast månadslön och sen såklart chans på provision. Hoppas man är en sjujäkla säljare ;) Ska i alla fall träffa en kille på eniro på onsdag och prata lite, så vi får se hur det går.

I helgen har det väl inte hänt så överdrivet mycket. Vi var i alla fall i Risemåla igår där Engla fick rida... Hon älskar det, så det blev mycket tjat om egen häst efter det ;) Här bjuder jag i alla fall på några bilder från det.










Kommentarer
Postat av: Amelie

Hoppas du får jobbet!!

2010-10-13 @ 09:50:01
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

jag tycker det låter som ett spännande jobb! ^^ hoppas du får det... själv söker jag för fullt!



mysigt med ridning!

ha en fin dag...

2010-10-14 @ 09:19:45
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0