Måndag 25/10

I fredags ringde en tjej från ManPower och sa att jag inte fått jobbet på eniro. Var väl egentligen en lättnad från min sida ;) Hon ville även erbjuda mig ett annat jobb och det som handläggare på försäkringskassan. Vet inte riktigt vad detta innebär än, för vi skulle prata mer när jag skulle skriva kontraktet. Det jag vet nu är att det till en början kommer att vara fram till jul, men hon trodde att det skulle bli längre, så vi får bara hoppas! Lönen låg på lite drygt 1000 kr mer än vad jag har nu... Vet inte vad som är relativt, så jag vet inte om den är bra eller dålig!?!?

I lördags var vi på ölands köpstad. Blev bara 1 flaska vin ;) Vi har börjat med att testa nya viner varje helg ;)

Igår bjöd vi Alecx pappa på mat som tack för i lördags. Han körde till öland :) Till fika hade jag och Engla gjort en tårta... Mamma och pappa kom även upp och fikade på den :)

Nehe nu ska jag och Engla iväg och möta upp farmor för en fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0