Onsdag 20/10

Jaha då var det ett tag sen man skrev. Helgen var bra och det blev ett lyckat kalas. Engla höll dock på att strypa sig själv när hon lekte häst. Hon hade ett snöre runt halsen som hon satte fast runt en knopp på en skåpslucka och sen glömde hon väl bort att hon satt fast snöret och sprang iväg. Hon kom ju inte så långt utan blev hängandes... Inget allvarligt hände utan hon fick bara ett litet märke runt halsen. Hon blev lite rädd och frågade mig om hennes huvud var av nu ;)

Annars har veckan varit lugn. I måndags var jag på mödravården för en liten check... Skulle även kolla blodtrycket. Hon tog det 2 gånger och jag tänkte att det nog inte var något bra tecken, men hon tog det 2 gånger för att det första var så lågt att hon var tvunget att ta ett till för att försäkra att det stämde. Det låg tydligen på 90 genom 60... Som tur är så är det ju inte farligt ;) Efter besöket cyklade vi till farmor. Där bjöds det på raggmunkar med fläsk... Inte varje dag man äter det.

Igår var jag i Kalmar en sväng och sen hade Engla dans. Hon blir så besviken varje gång det är slut och igår började hon näst intill gråta ;)

Imorgon ska den nya butiken här i paradiset öppnas... Ska bli skönt att bara kunna gå om knuten igen när något fattas här hemma. Inte behöva sätta sig på cykeln och trampa upp till stan.

Här kommer lite bilder från helgen!

Morgontrötta ;)




Englas nya mössa ;)



Närbild!



Och sen ska väl Alecx få vara med på en bild också ;)



Sen smygfotade Alecx mig när jag skulle köra och handla ;)




Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

ååå sötaste Engla, tur att det inte hände något. Härlig kommentar om hennes huvud va kvar..hehe sitter och skrattar lite :)



Men gud jag känner knappt igen Alex, man är ju så van vid att han alltid har så mörkt hår ju och mycket fin bild på dig Emelie =)

2010-10-20 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0