Torsdag 14/10

I tisdags var jag som sagt i Kalmar på psyk... Hatar det ordet av någon anledning, men i alla fall... Jag träffade min terapeut. Kim hette personen och jag väntade på att en kille skulle komma och ropa in mig, men det kom en tjej och min första tanke var att den där Kim nog var sjuk och att detta var en ersättare, men så var inte fallet. Kim var en tjej ;) Terapin här i Nybro var INGENTING jämfört med detta. Tror nästan att jag blev sämre av terapin i Nybro, men jag har stora förhoppningar på denna Kim :)

Igår var jag i Kalmar igen. Har blivit mycket kalmar på sista tiden. Var på intervju på Eniro. Tycker att det viktigaste i en intervju är att vara sig själv... Om dom inte vill anställa mig, så var väl inte jag den dom sökte denna gång. Jag gjorde i alla fall mitt bästa och mer än så kan man ju inte göra ;)

Och åter igen måste jag citera från Elvis i glada Hudik. Bosse har nog blivit min nya idol :)
Alla som jobbat kring och med teatern åkte ju till New York. Dom åkte en rundtur för att kolla in staden. Bosse sitter brevid en tjej och pratar lite...

Tjejen - Vad var det bästa med åkturen?
Bosse - Dom höga husen som var för höga.
Tjejen - Hur höga tror du att dom var då?
Bosse - I alla fall 6 våningar.
Tjejen - 6 våningar?
Bosse - Ja, eller kanske 7 eller 8 eller 9, men inte fler än 10.

Och där med basta ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är för söt Emelie men jag hade nog också trott Kim är en kille =D Hoppas terapin kommer bli bra för dig och håller tummarna för jobbet till dig =)Puss

2010-10-14 @ 12:16:45
Postat av: louise

HAHA, dom är så sköna i elvis i glada hudik ;P

2010-10-14 @ 18:37:42
URL: http://luuiserosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0