Torsdag 7/10

I tisdags tog jag mod till mig och gick med Engla till dagis och så även igår eftersom att det var fotografering... Vad händer då??? Jo, självklart är det en flicka som börjar spy. Allstå är jag tillbaka på ruta 1 igen och måste börja om  från början och jobba. Igår var det så fruktansvärt jobbigt, så jag var tvungen att ta ett piller mot oro. Har inte tagit en sån på snart 1 år. Varför flicka lilla kunde du inte vänta med att bli dålig tills idag, då Engla är ledig!?!?

Igår fick jag i alla fall en kallelse in till Kalmar. Har ju gått och pratat lite här i Nybro om min fobi, men har inte fått någon vidare hjälp utan läget har nästan förvärrats i stället. Har lite högre förväntningar på Kalmar, men nu återstår bara att se hur länge till man får stå i kö. I Nybro blev jag kallad till en AT-läkare och efter det tog det ungefär ett halvår innan jag fick börja själva terapin och då vill jag inte ens tänka på hur länge jag får vänta när det gäller Kalmar...

Var ute och gick med Fridah en stund i går kväll också... Hon och Johan firade 10 månader igår. Grattis till er ;) Hon skulle in på Willys och BARA köpa spray-grädde. Hmm min fantasi skenade iväg lite där, men sen sa hon snabbt att det var till en efterrätt, eller!?!? ;) Hoppas att det smakade bra :)

Nu ska jag och Engla leka. Tror det är en buss som hon har byggt upp här på mattan ;)


Kommentarer
Postat av: fridah

haha, men emelie då :P inte skule ja väl ha d till något annat än efterrätt? hoppas verkligen att du slipper vänta så länge och att de kan hjälpa dig bättre i kalmar. måste vara gräsligt jobbigt att ha din fobi...:( ja håller tummarna för dig ialla fall...kanske skulle ta en "par-middag" snart?

2010-10-07 @ 13:50:26
URL: http://funbyme.blogg.se/
Postat av: Annelie

Lilla gumman... Typiskt att hon skulle spy när du var där med... Puss

2010-10-08 @ 08:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0